donderdag 27 november 2014

Superpromo Schapenvacht Zitkussens


Het was me vandaag het dagje wel! Vanmorgen een uur zonder internetverbinding, daarna vanaf de middag met een geblokkeerd e-mail account door een fout bij de migratie van onze domeinnaam -nog steeds niet opgelost trouwens. Wie ons dus probeert te bereiken op info@woltextapijten.com; excuus we zijn er even niet!  E-mailen kan steeds naar info@tapijtenenhuiden.com.


Die internetstilte had wel één voordeel; de kerstboom is eindelijk gezet!


En ik had ook wat tijd om een reeks rendiervachten en onze superpromo van schapenvacht zitkussens te fotograferen.
Mijn bevallige assistente was echter in één van haar wispelturige buien ... .


Hoezo; ik moet daar gaan op zitten? 

Mij niet gezien!

Schootje zitten is veel beter

Ok dan; is het goed wanneer ik er gewoon naast poseer?
Onze superpromo met superzachte zitkussens kan je op onze website vinden. Ze zijn verkrijgbaar in wit, oranje, groen en rood. OP = OP . En wat mijn assistente ook mag suggereren; ze zijn hééééérlijk zacht en mooi.
http://www.tapijtenenhuiden.com/c-2605348/destockage-schapenvacht-zitkussens/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten